pátek 22. května 2015

Jarní lookbook #4: First steps of summer


Na tomhle outfitu miluju úplně všecho! Je to pro mě takový první krůček blíž k létu. :)


Tyhle vysoké šortky jsem vám už ukazovala v minulých nákupech a mám je strašně moc ráda. Jsou z TallyWijlu asi za 800 co si pamatuju, a právě s croptopem jsou úplně ideální, protože je tam pořád vidět kousek nahé kůže, ale v přijatelné míř.


Croptop je z HMka. Je to klasický černý croptop, nic moc zvláštního... :)


Tuhle košili jste už viděli v jednom outfitu, kde jsem jí zkombinovala se světle modrými trochu natrhlými džíny a černým tílkem. V tomhle outfitu mi dělá takové oživení, protoźe bych jen tak bez ní s tímhle croptopem a šortky asi ven nevyšla. A to hned ze dvou důvovu: za prvé černé šortky, černý top, černé boty... to by byla nuda :) a za druhé ještě se objeví dny kdy je chladněji a tahle košile pěkně zahřeje. Ta je taky z TallyWeijlu.


O tomhle cholkeru i o tomhle přivěšku s hadíkem jsem psala v nákupech a obojí miluju :)
Cholker je z Claire´s a přivěšek z TallyWijlu. V nákupech jsem psala, že se je snažím nenosit každý den :D. Ale už jsem to tak nějak ještě s jedním přivěškem porušila, ale o tom až v oblíbencích...


Pak jsem outfit doplnila svým oblíbeným volným drdolem a boty od Vans. Ještě bych chtěla strašně moc poděkovat svojí sestře za nafocení tohodle outfitu, protože tentokrát jsem si to hodně užila a fotky se hodně povedly :)

Jaký je váš outfit na léto, které je pořád ještě trochu jaro?? :)

4 komentáře:

  1. Na poslední fotce ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :) TAky mám ráda tyto kombinace, košile a kraťasy :3 A krásný nákrčník :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat