pátek 6. února 2015

Líčení s Miss Sporty Denim Storm quatrem


Tuhle malinkou paletku jsem Vám ukazovala v článku Co jsem dostala k Vánocům. Psala jsem o ní, že jsem se zamilovala do jejího světlého stínu a že jsem se s ní líčila na Silvestra a na Štědry den (pro plnou recenzi se koukněte zde). A tak jsem se rozhodla že se s ní nalíčím ještě jednou a ukážu to Vám :)


Samozřejmě jsem nemohla použít samozřejmě jenom tuhle paletku, protože v ní jsou jenom třpytivé stíny, tak jsem nějaké základy přidala ze svojí Seek Au Naturel paletky (recenzi jste mohli vidět zde a líčení zde). Také jsem na spodní linku použila voděodolnou tužku od Sephory v odstínu 08 flashy blue, kterou jsem pak právě 'zapudrovala' modrým stínem s paletky.

Na horním víčku jsem vytvořila klasické kouřovky s trochou více shimereu.





Žádné komentáře:

Okomentovat